top of page

Zsófi

Magamról írni nem könnyű, meg is irigyeltem a lányokat, hogy valaki (én) írt róluk röpke blogbejegyzést.

Lássuk:

2007-ben végeztem a zirci III. Béla Ginázium és Művészeti Szakközépiskola díszítőfestő szakán.

Ezt követően a Nyugat magyarországi Egyetem festett-nyomott textilművesség szakán szereztem diplomát.

Márkámat kézzel festett lakástextilek és most már viselhető formában hátizsákok alkotják, melyeket Szoboszlai Lilivel készítünk közösen.

Macondo Gabriel Garcia Marquez Száz év magány című regényének képzeletbeli helyszíne. A folyók által határolt település és annak leírása szépen rímel márkám alapgondolatára, melyben leginkább akvarellek és főként a kék szín dominál. A festésen kívül monotípiát is használok, mely nyomhagyás technikája üveg felületen, majd annak lenyomata a textileken.

​ Fontos számomra a termékek egyedisége és a munka közben kialakuló személyes viszonyulásom az adott textilhez. Elsősorban kompozíciókat hozok létre, amikből aztán párnák és egyéb lakástextilek készülnek.

akvarellek

Itt pedig az egyik első megjelenés, ami szerintem a legjobban fogja meg a Macondo lényegét:

http://www.moksha.hu/design/muveszi-lakastextilek-nem-csak-unnepnapokra/

A Kézzel-Lábbal programajai közé a textilképes workshopok és a linómetszés került. Ezeket a műhelyeket rendszeresen tartom máshol is. Ezeket részletesen bemutatom a héten.

textilkép

Macondo sál

Macondo bag Lilivel


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page